Kom igång med din marknadsföring

Var du ska börja?
Det beror helt på dina behov, mål och vilken budget du har.


Låt oss inspirera dig med ett par lösningar som är en bra start för att göra skillnad i ditt företag. Vilket väljer du?

  • Hitta fler leads när de är redo
  • Sälja mer till identifierade kontakter
  • Automatisera försäljningen utan dyra system

Vill du hellre ha ett skräddarsytt upplägg?

Vilket paket passar dig?

Identifiera leads när de är redo

Case: Rondellen Utbildning
10.000 kr budget per månad
  • Förutsättning: Du har en befintlig kundlista du vill visa ditt budskap för
  • Behov: Sälja till ny kund och merförsäljning till befintliga
  • Kanaler: Återannonsering mot besökare på din webbplats, annonsering på Facebook & Instagram
  • Konvertering: Dels på webbplats i form av kontaktpunkter som mail, telefon, formulär. Dels köpsignaler i form av direkt meddelande i sociala medie-kanaler.
"Vi har fått relevanta kontakter och tydliga köpsignaler via webbplaten och i DM som kommer via annonseringen i social medier"
Marcus Hagberg
Rondellen Utbildning

Läs mer om vårt samarbete med Rondellen utbildnings här

Sälj mer till identifierade kontakter

Case: Bonthron & Ewing
12.500 kr budget per månad
  • Förutsättning: Du har en lista på befintliga kunder du vill prata oftare med.
  • Behov: Sälj till ny kund och merförsäljning till befintliga
  • Kanaler: Artiklar som publiceras på webbplats och nyhetsbrev som skickas ut till kontaktlista
  • Konvertering: Ökad trafik till webbplatsen. Öppnings- och klickgrad i nyhetsbrevsutskick. Rapport på exakt vilka kontakter som klickat sig vidare i nyhetsbrev till webb eller kontakt .
"Jag rekommenderar Hildegun starkt för någon som söker en professionell och pålitlig samarbetspartner inom digitala texter och kommunikation"
Christian Stener
Head of Sales & Marketing, Bonthron & Ewing

Läs mer om vårt samarbete med Bonthron & Ewing här

Automatisera säljet utan dyra system

Case: Mouldex
20.000 kr budget per månad
  • Förutsättning: Du har en webbplats men inte koll på vem som har behov av era produkter eller tjänster, just nu.
  • Behov: Identifiera leads som är i undersökande fas i köpresan.
  • Kanaler: Nedladdningsbart material på webbplats, e-postnotis till säljavdelningen, återannonsering mot besökare på webbplatsen.
  • Konvertering: Identifierade potentiella leads som laddat ner material eller innehåll på hemsidan.
"Genom att använda Hildeguns funktion till vår hemsida har vi inte bara genererat värdefulla leads, utan även öppnat upp flertalet affärsmöjligheter”
Tobias Nilsson
Teknisk Säljare Mouldex Plast AB

Läs mer om vårt samarbete med Moldex här

Fyll i din e-postadress nedan så får du ta del av vår 30 min föreläsning om vad du ska tänka på för att lyckas med LinkedIn.

Du kan avprenumerera när som helst. Din adress kommer inte att delas med andra.