Varumärkesstrategi & sociala medier strategi för nystartat inredningsbrand

Varumärkesstrategi & grafisk profil

POT PAWS är en nytt inredningsbrand på den svenska marknaden som hade behov av ett helhetsgrepp kring varumärket och dess visuella identitet. Tillsammans tog vi fram en varumärkesstrategi för hur POT PAWS med en tydlig, enhetlig och inspirerande kommunikation ska nå ut på marknaden till rätt målgrupp.

Sociala medier strategi

En viktig kanal för POT PAWS är sociala medier där vi skapade en strategi för att nå övergripande uppsatta mål i företaget. En långsiktig plan på hur arbetet i sociala medier ska fungera både strategiskt och taktiskt för att direkt kunna påbörja kommunikationen på ett effektivt sätt som går hand i hand med varumärket.

Team:

Varumärkesstrategi & grafisk profil: Louise Ringheim Foss
Sociala medier startegi: Louise Fridh
Projektledning: Louise Fridh

 

 

 

Fyll i din e-postadress nedan så får du ta del av vår 30 min föreläsning om vad du ska tänka på för att lyckas med LinkedIn.

Du kan avprenumerera när som helst. Din adress kommer inte att delas med andra.