E-handelssajt med fokus på innehåll

Trafik & Fritid

Trafik & Fritid Skandinavien AB erbjuder nischade produkter och tjänster inom idrott och offentlig miljö.

Projekt

När Trafik & Fritid valde att göra om sin e-handelslösning sattes användare och innehåll i fokus. Själva e-handeln är sammanvävd med innehåll i form av till exempel tips och tricks för företagets intressenter, bland annat i form av nedladdningsbara guider. Den nya sajten öppnar upp en ny värld av möjligheter för Trafik & Fritid – och därmed deras kunder.

trafik-fritid.se

Team

Strategi: Fanny Dolff
Produktion: Johan Cedervall & Louise Fridh
Statistik & analys: Mats Lindholm

Fyll i din e-postadress nedan så får du ta del av vår 30 min föreläsning om vad du ska tänka på för att lyckas med LinkedIn.

Du kan avprenumerera när som helst. Din adress kommer inte att delas med andra.